Monday, March 12, 2012

مشروح اعترافات یکی از متهمین به خرابکاری در بالاترین


اخیرا یکی از متهمین اصلی اغتشاشات اخیر بالاترین ملقب به مصدق السلطنه توسط شعبان جرمنی دستگیر شده است که مشروح اعترافات تلوزیونی اش بدین شرح است



بازپرس متی یایا: آیا اقرار می کنی که به کاربران و مسئولین سایت توهین مکرر کرده ای؟
متهم: نه. من هیچکدوم از قوانین بالاترین رو نشکسته ام ... آخخخ



بازپرس متی یایا: دروغ نگو اغتشاشگر
متهم: من فقط از آزادی بیانم استفاده کردم. این برخوردها چیه؟  ... آخخخخخخ



بازپرس متی یایا: چاردیواری اختیاری. تازه کامنتهایت در فرندفید موجود هست و ضمیمه پرونده کرده ام. اعتراف کن
متهم: خوب فرندفید چه ربطی به بالاترین داره؟ مگه کسی تو یوتیوب از زاکربرگ انتقاد بکنه اکانت فیس بوکش رو می بندن؟



بازپرس متی یایا: حرف نزن فقط اعتراف کن که برای تخریب بالاترین تلاش کردی



متهم: من که کاری نکردم. فقط  عقیده ام رو می گفتم تا تحمل مدعیان آزادی بیان رو بسنجم که آزادانه به بقیه فحش میدن ... آخخ



بازپرس متی یایا: پس چرا به علت ایجاد چند شناسه کاربری حسابت را بستم؟
متهم: به دو طفلان مسلم قسم می خورم که من تا حالا 11 بار مصدق السلطنه رو ساختم ولی فقط همین شناسه رو داشتم. به ناموس سید الشهدا اینا تهمته. اون باند شعبون جرمنی هست که آیدی تقلبی می سازه ... آخخخخ



بازپرس متی یایا: اعتراف کن که چه کسایی باهات همکاری می کردن؟
متهم: شما که حساب همه کسایی که به من دعوت نامه میدن رو می بندین. از من می پرسین؟ آخخخخ




بازپرس متی یایا: باز هم می بندیم. اینجا یک موسسه اقتصادی هست و هرکسی درباره اسپانسرهای مالی ما صحبتی بکنه مجرمه



 متهم: منظورت بنی صدر هست یا همون انسان شریف که ... آخخخخخخخخخخخخ



بعد از این پایان این محاکمه متهم اعدام انقلابی شد تا درس عبرتی باشد برای دیگر خرابکاران. دیدن تصاویر مجازات متهم به کودکان و بیماران قلبی توصیه نمی شود




No comments:

Post a Comment