Sunday, March 18, 2012

عکس مصدق در ماه درخشد



ای پیر گذر کرده؛ ای جانم به فدایت
همه فخر دنیا به قربان زنگ صدایت
...
تو عزیزی؛ تو خدایی؛ تابوی جهانی
تو ناموس خلق گیتی و بت همه ایرانی
...
تو بزرگی؛ خادم اسلام و یار شریعت
اسلامیت به تو مدیون است بر حکومت
...
گر تو سگ حسینی, من پشگل خوکم
دهان ناقدانت را بسی سرویس نمودم
...
گر رهبرم چاقو کشد بر ایرج اسکندری
نشاید من نوچه که مدارا کنم با نقد رهبری
...
گیرم که باده شکستی و مشروب منع بکردی
 گیرم که پیغمبر را سلطان ایران وضع بکردی
...
گیرم که ضد سکولاری و تجددمآبی را دشمنی
گیرم که غش می کنی تا مجلس را بر هم زنی
...
با اینهمه من باز مریدم و خوی اوباشی در رگم
گله گله بر صف منتقدانت حمله می برم
...
من فرزند همانم که در روز رفراندومت
می کوبید چماق بر سر هر مخالف دولتت
...
اماما می شکنم هر قلمی که در نقدت نویسد
عجبا که امشب عکس مصدق بر ماه درخشد

No comments:

Post a Comment