Saturday, March 3, 2012

مصاحبه با م. خ. متهم به خیانت





امروز خبرنگار روزنامه "ندای وجدان" توانست مصاحبه ای با فردی موسوم به م. خ.  داشته باشد که در راهروی دادگاه ملت منتظر محاکمه به اتهام خیانت به مردم بود
سوال: جناب م. خ. می شه انگیزه تون از خیانت به مردم با شرکت در انتخابات رو بگین؟
جواب: بنده اگه می خواستم مصاحبه کنم که یواشکی رای نمی دادم. مزاحم نشین خانم خبرنگار
سوال: آقای خ. قول میدم اسمتون رو ذکر نکنم و عکستون رو هم شطرنجی بذارم تو سایت
جواب: یادش بخیر زمانی که بنده مسئولیتی داشتم خانم خبرنگار عزیز پر انرژی بود که همیشه جیغ میزد "آی خاتمی... آی خاتمی میشه نظرتون رو درباره فلان موضوع بگین." دلم برای آن دوران تنگ شده است. ولی من اتهام خیانت رو اکیدا تکذیب می کنم و افتخار می کنم که برای تمرین مردمسالاری دینی در انتخابات شرکت کردم
سوال: پس چرا یواشکی رفتین رای دادین؟ خجالت می کشیدین؟
جواب: خیر فقط خواستم ریا نشود. یکی از آفتهای جوامع در حال توسعه، تظاهر به مدرنیته بدون در نظر گرفتن زیرساختهای آن است
 سوال: مگر پیش شرطهای شما برای شرکت در انتخابات محقق شده بود که رای دادین؟
جواب: صحبتهایی پشت پرده شده بود و قولهایی دادند. به هر حال ما هم از خانواده همین نظام هستیم و نباید سنگر را برای مخالفان اصلاحات خالی کنیم
سوال: یعنی فکر می کنین با این خیانتی که کردین باز هم مردم به شما اطمینان کنن؟
جواب: چرا نکنن؟ مگر ندیدین که هواداران اصلاحات چگونه دلسوزانه سعی داشتند جلوی انتشار خبر رای دادن ما را بگیرند؟ کافی است چند نفر از اپوزیسیونی که به خارج صادر کرده ایم از تریبونهایی که دوستاندارانمان مثل ک. ح. در برنامه پربیننده پ. در اختیارشان میگذارند درباره لزوم گفتمان سیاسی با قدرت تبلیغ کنند تا باز هم به قدرت برسیم و انشالله بتوانیم خدماتشان به مبارزات مدنی در چارچوب نظام را مثل گذشته جبران کنیم
سوال : پس حتی حاضر نیستین بخاطر از خانواده های کشته شدگان پس از انتخابات 88 عذرخواهی کنین؟
جواب: لزومی به تسلیم در برابر این غوغا سالاری های نمی بینم. فقط از این فرصت استفاده می کنم تا از آن خانم خبرنگار که  گفته است دلش را شکستم معذرت خواهی کنم. مطمئن هستم که بنده را می بخشد و باز در مدح ما و حمایت از اصلاحات قلم خواهد زد و به مخالفان ما و منتقدان اصلاح طلبان حمله خواهد کرد
سوال: صحبت دیگری دارین؟
جواب: می خواهم از مقام رهبری هم برای برگزاری آرام این انتخابات تشکر کنم و انشالله به وعده هایشان عمل کنند



No comments:

Post a Comment